onsdag 11 maj 2011

Dag 11/30


Igår var en tredjedel av kampen avverkad och många redogjorde för sina resultat på sina bloggar och på facebook. Bra kämpat allihopa! Att se andras resultat leder till att man själv blir lite extra taggad att också producera resultat och försöka hålla sig till programmet. Själv är jag väl helt nöjd med mina resultat hittills. Har inte satt upp några delmål eller slutmål med kampen, kanske man borde göra det!? Vet inte riktigt vad man kan vänta sig efter en vecka heller eller efter 30 dagar.

En timme på gymmet efter jobbet direkt och sen hem.

Cardio: Löpning 10 min ca 1,9 km

Set A
1: Pull over 7 kg
2: Knäböj med  hantlar 2 x 7  kg
3. Plankan 1 min 30 sek

Set B
4: Axelpress 2 x 7 kg
5: Enbent höftlyft från golvet
6: Crunch med helt rak rygg

Set C:
7: Dips
8: Breda knäböj 5kg
9: Crunch

Efter gymmet for jag hem och åt lite köttfärsbiffar, sallad och keso. Efter maten lade jag mig på soffan för att vila lite och ladda upp inför nästa träningspass. Eftersom jag hade väckning kl.5.15 så tog det inte lång tid innan jag sov. En skön tupplur och jag var som en ny människa igen.

Hoppade sen på cykeln och begav mig iväg till min kusin. Tillsammans cyklade vi runt Karperöfjärden, vilket innebär en cykeltur på ca 20 km. Härligt att komma ut i det soliga och varma vädret och att få röra i nya landskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar