torsdag 26 maj 2011

5 dagar kvar...


Oj, vad det tog emot att ta tag i dagens träningspass men jag gjorde det. Dagens träningssaldo blev intervallöpning 30 min + styrketräningsprogrammet.

Nu börjar det verkligen kännas i kroppen av den här träningen och jag längtar efter att få mera variation i min träning och någon dag vila emellanåt. Många har sagt att de känner sig piggare än vad de har gjort tidigare sen de gick med i denna kamp. Det är inget som jag har lagt märke till, utan för mig har det varit snarare tvärtom. Sliten har jag känt mig mest hela tiden och på kvällarna har jag varit dödstrött. Kanske jag inte har fått i mig tillräckligt med kolhydrater för att orka träna tillräckligt effektivt och på så vis inte orkat tillräckligt eller så har jag gjort något annat fel. Kanske jag har tränat lite för hårt ibland för mitt eget bäst? Svårt att säga… Styrketräningen tycker jag har gått bra och där har det inte varit några problem, men cardiobiten har varit desto jobbigare. Men nu är det inte många dagar kvar och jag tänker inte ge upp!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar