tisdag 3 maj 2011

1 maj - Dag 1


Jag vet det finns inga ursäkter varför man inte skall komma igång med träningen och kosten redan på första dagen. Tyvärr blev det inte så för min del. Valborgsfirandet blev lite för tufft och kroppen var i sånt uselt skick denna söndag att ingen träning utfördes och kosten blev  därmed också lidande. Näringsintaget var dock inte så stort som det ibland kan bli på bakisdagar, så lite försökte jag tänka på att fitnessfighten har kört igång. Som ni märker försöker jag stilla mitt dåliga samvete och bakisångesten med att intala mig detta. Går sådär...

Matintag: Två flerkornssemlor med ost och skinka, 1 pastej med älgkött och ädelost, liten portion stekta potatis med griskött, sallad, 1 struva. Dock ingen träning denna dag så skärpning skärpning till imorgon!

Träning: -

Nu ser jag framemot att köra igång på riktigt imorgon med både kosten och träningen! No more bad excuses!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar