torsdag 26 maj 2011

4 dagar kvar... eller egentligen 3!


Suck vilken dag! Tidig väckning och en hektisk dag på sjukhuset, vilket resulterade i en sprängande huvudvärk när dagen var slut. Min plan var ju att gå och köra månadens bästa pass på gymmet, men det var bara att glömma. Jag hade tänkt att nu ska jag springa över 2 km på 10 min och öka på vikterna på styrkeövningarna. Men men så blev det som sagt inte. Istället for jag hem och åt middag, intog värkmedicin och sov djupt i nästan en timme.

Huvudvärken lättade inte efter den sköna tuppluren heller så jag tänkte att den bästa medicinen brukar ju vara att gå ut och få frisk luft och röra på sig lite. Hoppade på cykeln och begav mig i väg i det soliga vädret. Det slutade med att jag cyklade 22 km. Det kändes mycket bättre när jag kom hem igen efter att ha varit ute i lite över en timme. Istället för att göra styrketräning körde jag en välbehövlig ordentlig stretching och det gjorde sååååå gott.

3 dagar kvar nu för min del för jag kommer att avsluta redan på söndag…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar